Informacja dla Klientów dotycząca przepisów RODO
Zgodnie z art. 13. i 14. ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia
2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Kancelaria Radcy Prawnego Irena
Wachowiak- Szudra , z/s 63-900 Rawicz, ul. Piastowska 1.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6. ust.
1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
przypadku, gdy:
a) osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych,
b) jest to niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do
podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
c) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze, a wynikającego z innych przepisów prawa.
3. Zakres gromadzonych danych to: imię; nazwisko; adres zamieszkania; pesel; rodzaj, seria i
numer dokumentu tożsamości, nr . telefonu ; NIP firmy; dane przeciwników, uczestników
postępowania, świadków, inne dane niezbędne do prowadzenia postępowania , wykonania
pomocy prawnej.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane instytucjom sprawującym nadzór nad
prawidłowym wykonywaniem czynności ustawowych, sądom, prokuraturze , biuru
rachunkowemu, firmie informatycznej, osobie wykonującej pełnomocnictwo substytucyjne.
5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane przez okres 6 lat.
6. posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
7. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może
skutkować odmową wykonania zlecenia.